Etykiety

piątek, 11 stycznia 2013

Wibo Diva - Cienie


Cienie - Wibo - Diva

 Witajcie!
     Dzisiaj chciałam pokazać wam cienie do powiek firmy Wibo, które kupiłam zaraz przed świętami w Rossmanie . Jest to edycja limitowana, ale w tym tygodniu jeszcze je widziałam więc może się skusicie:) Kupiłam je bo pomyślałam, że przyda mi się coś nowego a za tak niską cenę żal było nie wziąć (kosztowały chyba 9,90zł). Nie oczekiwałam jednak zbyt wiele, bo już nie raz nacięłam się na tanie kosmetyki do makijażu i wiecie co? Bardzo mnie zaskoczyły i to na dodatek pozytywnie. Mylące może być to, że na pierwszy rzut oka cienie wydają się bardzo brokatowe. Jednak brokat jest tylko na wierzchu i po pierwszym użyciu nic z niego nie zostaje. Faktycznie cienie są dość mocno perłowe, dla mnie to akurat zaleta bo takie lubię. Pigmentacja jest wyjątkowo dobra, kolory są nasycone. Jeśli chodzi o trwałość to również jestem z nich bardzo zadowolona. Na co dzień używam cieni Sleek oraz Inglota i nie widzę większej różnicy. Minusem mogą być kolory, według mnie trochę mało uniwersalne, ale na pewno je wykorzystam. 
Jeśli je jeszcze spotkacie to kupcie je, za tak niską cenę naprawdę warto:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz