Etykiety

wtorek, 8 stycznia 2013

Aromanice Body Lotion


Witam wszystkich! :)

     Dzisiaj będzie krótko, gdyż właściwie jak same się przekonacie na temat tego kosmetyku nie ma się co rozpisywać. Mam na myśli   Body Lotion Pomegranate & Peach  AROMANICE. Kupiłam go  już dość dawno w Pepco, pod wpływem chwili wrzuciłam do koszyka. W domu jednak stwierdziłam, że nie był to udany zakup, dobrze, że kosztował tylko 4,99 zł. Na opakowaniu nie znajdziemy żadnego opisu producenta, jedynie skład. Balsam ma bardzo rzadką, wodnistą konsystencję. Zapach ? Jak dla mnie nijaki i trochę chemiczny. Po posmarowaniu ciała właściwie nie zauważyłam żadnych efektów (nawilżenie czy chociażby utrzymujący się na skórze zapach, który na początku jest dość intensywny jednak szybko wietrzeje). Zastanawiałam się nawet czy nie jest przeterminowany, ale na opakowaniu podana jest data produkcji (początek 2012 r.) a zazwyczaj data ważności takich kosmetyków mija po ok. 3 latach od daty produkcji. Wniosek jest jeden - używanie balsamu tylko to po by się nim wysmarować mija się z celem. Ja więcej go nie kupię (jeśli można go jeszcze w ogóle gdzieś kupić) i wam też nie polecam.

A może ktoś ma inną opinię na temat tego balsamu? Jeśli tak to dajcie znać:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz