Etykiety

wtorek, 22 stycznia 2013

Nivea Lip Butter


Witajcie dziewczyny!
NIVEA LIP BUTTER

     Jestem pewna, że wielu z was masełka te są bardzo dobrze znane, jednak koniecznie muszę o nich powiedzieć:) Dlaczego? Bo je po prostu uwielbiam! Ze wszystkich kosmetyków do pielęgnacji ust, których kiedykolwiek używałam te masełka najbardziej przypadły mi do gustu. Ja używałam trzech "smaków" : Carmel, Vanilla &  Macadamia, Raspberry Rose. 
  • Karmelowy - słodki, właściwie nie umiem go opisać, ale to mój ulubiony.
  • Waniliowy - pachnie super słodko, waniliowo - "krówkowo".
  • Malinowy -  to istna malinowa mamba:)


    Właściwości każdego masełka są praktycznie takie same, różnica to jedynie zapach i kolor. Mają konsystencje masła, są bardzo kremowe, miękkie, delikatne. Dzięki temu bardzo dobrze się rozsmarowują. Gdy nałożymy grubszą warstwę to utrzyma się na ustach naprawdę długo. Bardzo dobrze nawilżają, chronią usta przed wysychaniem i mrozem. Pozostawiają na ustach takie "aksamitne" uczucie. Na dodatek zamknięte są w ślicznych metalowych pudełeczkach, idealnych do torebki czy kieszeni.Są dość duże - bo mają aż 19 ml. W Superpharm kosztują 10,99 zł.
    Ja nie dostrzegam żadnych minusów. Jeśli nie miałyście okazji ich wypróbować to bardzo je polecam! Sprawdzą się idealnie na mroźne, zimowe dni czyli właśnie teraz:) 








3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie Twój blog :)
    Nie wiem skąd i dlaczego brak komentarzy ?
    może mało się promujesz...
    naprawdę świetny przejżysty i ciekawy blog :)
    carolliness.blogspot.com
    buziak

    a te nivea są b. kuszące i sobie wezmę na pewno na zbliżającą się zimę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie smakowite te niwejki:))) zgadzam się b.fajnie tutaj! zapraszam do mnie może coś u mnie Cie zainteresuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Chciałabym poinformować, że nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award :-)
    Szczegóły zabawy znajdziesz pod linkiem: http://a-little-bit-fit.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń