Etykiety

sobota, 5 stycznia 2013

Wellness & Beauty olejek do kąpieli



Wellness & Beauty olejek do kąpieli wanilia i macadamia.

        Witajcie!  Dzisiaj kilka słów na temat olejku do kąpieli.

 Opis producenta:

  " Działa pielęgnacyjnie. Zrelaksuj się w przyjemnej kąpieli z olejkiem i daj się oczarować delikatnym zapachem wanilii. Olejek do kąpieli jest bogaty w wybrane składniki pielęgnacyjne i natłuszczające lipidy, które trwale chronią skórę przed wysuszeniem i powodują, że skóra staję się miękka i gładka. Każdego dnia pozwól sobie na chwile wytchnienia i zapewnij sobie i swoim zmysłom poczucie komfortu."

 Moje opinia:

    Przyznam, że kosmetyk ten wcale mnie nie powalił, a wręcz przeciwnie bardzo rozczarował. Używałam już wielu podobnych produktów do kąpieli i oczekiwałam czegoś lepszego. Pierwsze co mnie zdziwiło to konsystencja, bardzo wodnista (a według mnie powinna być tłusta, oleista). W kontakcie z wodą olejek staje się biały jak mleko - to fajny efekt ale właściwie bez znaczenia gdyż w wannie pełnej wody wcale tego nie widać, no chyba że na jedną kąpiel przeznaczymy całą butelkę. Gdy nalewałam olejek bezpośrednio na ciało to wydawało się, że na skórze pozostaje delikatny tłusty film jednak woda całkowicie go zmyła. Po kąpieli nie czułam żadnego nawilżenia. Przy trzecim użyciu wlałam do wanny połowę butelki (nie przypadł mi do gustu więc chciałam się go szybko pozbyć ) efekt nawilżający był już nieco lepszy. Co ciekawe według zaleceń producenta do jednej kąpieli powinniśmy wlać 1-2 nakrętki! Moim zdaniem daje to efekt zerowy. Jedyne co oceniam na plus to zapach, słodki, delikatny aczkolwiek sama nie wiem czy to wanilia? A może macadamia?
Podsumowując - na pewno nie kupię go po raz drugi. Bardzo mało wydajny.

Nie czytałam opinii innych dziewczyn na temat tego olejku ale chyba z ciekawości to sprawdzę :P


Edit# Czy zauważyłyście, że ostatnimi czasy olej z orzechów macadamii jest wyjątkowo popularny? 
          Gdzie nie spojrzę na jakieś 'nowe' kosmetyki to wszędzie ta macadamia:P


 

http://www.lovenowe.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz