Etykiety

poniedziałek, 10 września 2012

Ziaja Rebuild odbudowa skóry


Rebuild - seria kosmetyków przeznaczona do walki z cellulitem i rozstępami,  która ma wyszczuplać i ujędrniać nasze ciało. Cała seria ma charakterystyczną czarną szatę graficzną. Ja używam czterech produktów: reduktor cellulitu-serum  drenujące, koncentrat wyszczuplający, reduktor cellulitu-oliwka do masażu oraz masło ujędrniające do biustu i dekoltu.

Reduktor cellulitu - serum drenujące
Zawiera:
-koenzym A
-L-karnityna
-ekstrakty z ananasa, bluszczu, rozmarynu, morszczynu i gorzkiej pomarańczy


Opis producenta:
"-Poprawia drenaż wody w głębszych warstwach skóry.
-Wyraźnie zmniejsza retencję wody.
-Przyśpiesza spalanie substancji lipidowych.
-Redukuje grubość tkanki tłuszczowej.
-Wyraźne zmniejsz cellulit i modeluje kształt sylwetki.
-Zawiera harmonijne połączenie kwiatowo-orientalnej kompozycji kumquatu, kwiatów Davana, drzewa Massoina i cynamonu z dzikością anyżu. "


  Serum ma lekką konsystencję, łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Dla mnie to duży plus. Dla niektórych osób minusem może być dość intensywny zapach, ja nie czuję tu nic innego oprócz anyżu, który jak wiadomo jest dość specyficzny. Jeśli chodzi o wydajność to myślę, że jest porównywalna do innych kosmetyków tego typu.
  Nie zauważyłam wyraźnego zmniejszenia się cellulitu, ale jak wiadomo nie można oczekiwać cudu jedynie  po zastosowaniu kosmetyków (cellulit to wymagający przeciwnik).  Myślę, że lepsze efekty uzyska się po dłuższym i systematycznym stosowaniu w połączeniu z odpowiednią dietą i ćwiczeniami. Ja zaobserwowałam, że skóra stała się bardziej nawilżona, gładka i elastyczna. Dla mnie to zadowalający efekt.






Koncentrat wyszczuplający w żelu
Zawiera:
-kofeina
-koenzym A
-L-karnityna
-wyciągi z ananasa, bluszczu, rozmarynu, gorzkiej pomarańczy i algi morskiej
-prowitamina B5 (D-panthenol)

Opis producenta:
"-Redukcja grubości tkanki tłuszczowej nawet o 14,5 %.
- Zapewnia widoczne efekty wyszczuplające.
-Wyraźnie wzmacnia i poprawia strukturę skóry.
-Skutecznie zmniejsza cellulit."

Koncentrat ma formę żelu, łatwo się rozsmarowuje i wchłania. Według mnie pozostawia uczucie "cierpkiej" skóry (trudno to opisać), którego ja bardzo nie lubię. Zdecydowanie bardziej wolę "kremowe" kosmetyki. W przypadku systematycznego stosowania zauważyłam, że skóra faktycznie jest bardziej napięta, i elastyczna, nawet tuż po użyciu występuje uczucie "ściągnięcia". Według mnie efekty są zadowalające. Myślę, że wybaczę mu nawet tą konsystencje :) Zapach identyczny jak w przypadku innych produktów z tej serii.



A czy wy używałyście kosmetyków z tej serii?  Jeśli tak to co o nich sądzicie?




2 komentarze:

  1. Czaję się na serię Rebuilt od jakiegoś czasu, szukam recenzji w internecie... myślałam przede wszystkim o żelu i jakimś peelingu.

    Bardzo Ci dziękuję za tą recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 34 YEAR-OLD SENIOR EDITOR AMBUR HEGARTY, HAILING FROM MAPLE ENJOYS WATCHING MOVIES LIKE "TROUBLE WITH GIRLS, THE" AND SEWING. TOOK A TRIP TO MONARCH BUTTERFLY BIOSPHERE RESERVE AND DRIVES A DIABLO. TUTAJ SA WYNIKI

    OdpowiedzUsuń