Etykiety

niedziela, 30 września 2012

DIY peeling cukrowy - cynamonowy


Dzisiaj przygotowałam sobie domowy peeling. 
Ostatnio coraz częściej nachodzi mnie ochota na 'własnej roboty' kosmetyki. 
Najbardziej lubię peeling solny, ale co jakiś czas odmiana jest wskazana:) 
No więc jak nie sól to cukier. Najfajniejsze jest to, że potrzebne składniki mamy w domu a cała filozofia polega na wymieszaniu wszystkiego. 




Ja użyłam :

- ok. 1/2 szklanki cukru (można dodać brązowy - ja akurat go nie miałam)
- 1 łyżka miodu
- 2 łyżki oliwy z oliwek
- 1 łyżeczka cynamonu
- możemy dodać również ulubione olejki eteryczne (ja dodałam kilka kropli waniliowego)

Możemy oczywiście dowolnie zmieniać proporcję, aby otrzymać odpowiednią konsystencję.
Wszystko zależy od składników, ja miałam np. bardzo gęsty miód. Pamiętajmy jednak, że cynamon w większych ilościach może uczulać.



Peeling naprawdę fajnie wygląda i pachnie, a jeszcze lepiej działa.
Wydaje mi się, że jest trochę delikatniejszy niż solny, ale to nie przeszkadza:) 
Jeśli lubicie cynamon na pewno przypadnie wam do gustu:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz